KISAH SUAMI ANAK LIMA

KISAH SUAMI ANAK LIMA

my-portfolio

Bila cerita pasal hak isteri, adakah isteri tahu hak suami? Tapi bila cerita pasal selera suami, suami tahukah selera isteri? Asyik kata isteri takde ...

IMPERIA ASIA at SELANGOR INTERNATIONAL EXPO 2017

Bila cerita pasal hak isteri, adakah isteri tahu hak suami? Tapi bila cerita pasal selera suami, suami tahukah selera isteri? Asyik kata isteri takde tenaga nak layan, dah tak mesra macam dulu, berkedut, lipat, hitam, macam-macamlah keburukan isteri cerita dekat orang..

Tapi, si suami tu tak pulak tengok diri sendiri. Tak pernah beli cermin besar ke? Tatap lama-lama diri tu. Hensem sangat ker, bersih sangat ker? Ni tak, wajah dah lah kusam, rambut tak kemas, boroi, busuk macam apek kalah judi.

Daripada ko komplen nak kawen baru sebab isteri tak semesra dulu. Eloklah beli SET SUAMI ISTERI tu. Tak payah nak keluar modal banyak pegi meminang anak dara orang. Cukuplah dengan bayaran secara ansuran dan selepas gaji. Lagi jimat. Kan jimat itu membawa berkat?

Nak tahu detail SET SUAMI ISTERI?

Tinggalkan no fon di ruangan komen yea

Facebook Comments

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0